lördag 26 april 2014

Long time – no blogging

Nu var det länge sedan jag bloggade något. Mitt liv har varit fyllt av annat än löpning under ett antal månader. Visst skulle jag kunna skylla en del på förkylningar som gjort att jag inte kunnat springa och därmed inget nytt material att blogga om... I alla fall under våren. Men knappast merparten av tiden. Nej, det har varit annat som gjort tiden knapp och fokus legat på annat håll.

För att göra en lång historia kort så är hela familjen på väg att flytta från Kristinehamn till Strängnäs. Vi byter Värmland mot Södermanland. Något som vi alla ser fram emot.
2014 har därför inga inplanerade tävlingar. Istället lockar utforskande av nya stigar kring Stängnäs och Åkers Styckebruk (= där jag jobbar). I Södermanland finns ju dessutom 100 mil Sörmlandsled att upptäcka! Det bör ju innebära att något nytt kommer jag ha att skriva om under kommande månader.

Vi ses!

Hoppas vi ses på en stig i Södermanland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar